سبد خرید کوچک

پرسش های متداول پرداخت

۱- ثبت نام و حساب کاربری

۱-۱- چگونه می توانم در گره گالری ثبت نام و حساب کاربری (پروفایل) ایجاد کنم؟

پس از ورود به وب سایت، در قسمت بالا سمت چپ با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آیکون آدمک، لینک ثبت نام / ورود پدیدار می شود. در صورت کلیک کردن بر روی لینک، پنجره مربوط به ثبت نام ظاهر خواهد شد. ستون سمت چپ، مربوط به ثبت نام است. به منظور ثبت نام، نیاز به یک ایمیل و انتخاب یک گذرواژه دارید. پس از تکمیل فرم و ارسال کد فعال سازی، شما حساب کاربری تان فعال و مراحل ثبت نام تکمیل می گردد.

۲-۱- چگونه می توانم اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و سپس گزینه «ویرایش اطلاعات» را در نوار بالا انتخاب نمایید. شما در این قسمت قادر هستید کلیه اطلاعات خود را (نام، نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره تماس و …) تکمیل یا اصلاح کنید.

۳-۱- چگونه می توانم لیست سفارش های قبلی خودم را ببینم؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و سپس گزینه «سفارش های من» را انتخاب نمایید تا لیست تمامی سفارشات شما بر اساس تاریخ سفارش نمایش داده شود.

۴-۱- رمز عبور خود را فراموش کرده ام، چگونه وارد حساب کاربری شوم؟

به منظور بازیابی رمز عبور شما می بایست در قسمت بالا سمت چپ با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آیکون آدمک، لینک ثبت نام / ورود کلیک کنید. سپس گزینه «رمز عبور خود را فراموش کردید؟» را انتخاب نمایید. در صفحه جدید می توانید با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل، گذرواژه خود را از طریق پیامک یا ایمیل بازگردانی کنید.

۲- سفارش و خرید

۱-۲- آیا برای خرید از گره گالری، ابتدا باید عضو شوم؟

بله، پیش از خرید می بایست حساب کاربری خود را با ورود ایمیل و انتخاب گذرواژه فعال نمایید.

۲-۲- چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ابتدا می بایست وارد حساب کاربری خودتان شوید. پس از انتخاب محصول، گزینه «افزودن به سبد خرید» را کلیک کنید. سپس تمام محصولات مورد نظر خود و تعداد آنها را انتخاب و پس از ثبت آدرس و مشخص کردن روش پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که کد رهگیری دریافت نکرده اید، سفارش شما ثبت نهایی نشده است.

۳-۲- آیا می توانم به صورت حضوری خرید کنم؟

فروش در گره گالری هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری می باشد. جهت خرید حضوری نیز میتوانید به آدرس تهران – اتوبان بابایی شرق – شهرک شهید بهشتی – جنب درمانگاه زیتون – گالری گره مراجعه نمایید.

۴-۲- آیا می توانم قبل از خرید کالا، آن را ببینم؟

خیر، این امکان وجود ندارد. اما به منظور رضایت مشتریان، اطلاعات کامل هر محصول و عکس آن در وب سایت موجود است. در صورت نیاز به مشاوره و کمک به تصمیم گیری، می توانید با کارشناسان فروش گره گالری تماس بگیرید و پرسش های خود را مطرح نمایید.

۵-۲- چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

شما می توانید از طریق کد رهگیری، و یا با ورود به حساب کاربری و مشاهده «سفارش های من» از وضعیت سفارشتان آگاه شوید. همچنین گره گالری از طریق پیامک و ایمیل، شما را در جریان تمامی مراحل قرار خواهد داد.

۶-۲- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.

۷-۲- آیا می توانم سفارشم را به صورت اقساط پرداخت کنم؟

خیر، امکان تسویه حساب به صورت اقساط وجود ندارد.

۸-۲- آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، تسویه حساب از طریق هیچ گونه چک بانکی امکان پذیر نمی باشد.

۹-۲- آیا محدودیتی برای زمان خرید وجود دارد؟

خیر، گره گالری در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته امکان ثبت سفارش را برای مشتریان عزیز ایجاد کرده است.

۱۰-۲- آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله، شما می توانید تحت عنوان «پیش خرید» کالای مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت موجودی، گره گالری با شما تماس گرفته و اطلاع دهد.

۱۱-۲- آیا می توانم سفارش خود را تغییر بدهم؟ / آیا می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

تا قبل از مرحله پرداخت و اتصال به درگاه بانک، هر گونه تغییر و یا حذف سفارش امکان پذیر است. پس از اتمام خرید و ارسال کد رهگیری، شما شخصاَ قادر به لغو و تغییر سفارش نخواهید بود و می بایست با کارشناسان پیگیری سفارشات گره گالری تماس حاصل فرمایید.

۱۲-۲- آیا پس از ثبت سفارش اینترنتی، نیازی هست با گره گالری تماس بگیرم؟

خیر، پس از ثبت نهایی سفارش، به صورت خودکار پردازش سفارش شما صورت می گیرد و شما می توانید از طریق کد رهگیری و یا قسمت «سفارش های من» پیگیری سفارش خود را صورت دهید.

۱۳-۲- آیا تعداد خرید از یک کالا در گره گالری محدودیتی دارد؟

خیر، به طور کلی تعداد سفارش کالا محدودیتی ندارد. اما با توجه به موجودی هر محصول، تعداد خرید ممکن است در زمان های مختلف با محدودیت هایی روبرو گردد.

۱۴-۲- روش پرداخت به چه صورت است ؟

پس از ثبت سفارش، ۲ روش پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شبکه شتاب و واریز به حساب وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه نحوه خرید و ارسال مراجعه فرمائید.

۱۵-۲- محصولات تا چه میزانی به عکس سایت شبیه هستند؟

محصولات صنایع دستی به دلیل ساخت، طراحی و یا نقاشی با دست، ممکن است اندکی تغییر در مقایسه با عکس موجود در وب سایت داشته باشند، با این حال تلاش گره گالری بر آن است تا حداقل ۷۰% شباهت بین محصول و عکس وجود داشته باشد.

۱۶-۲- آیا بعد از فاکتور شدن سفارش، تغییری را می توان در آن ایجاد کرد؟

خیر، پس از صدور فاکتور، امکان هیچ تغییری در فاکتور وجود ندارد.

۱۷-۲- آیا پرداخت اینترنتی در سایت گره گالری امنیت دارد؟

بله، کلیه تراکنش مالی در یک درگاه رمزگذاری شده و کاملاَ ایمن توسط سیستم شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی صورت می پذیرد و قابلیت دسترسی هیچ فردی به این اطلاعات وجود ندارد. به منظور اطمینان بیشتر از صفحه کلید مجازی برای ورود اطلاعات تراکنشی خود استفاده نمایید.

۱۸-۲- آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کسر شود؟

بله، اما بلافاصله از طرف بانک به حساب شما باز می گردد. در برخی موارد این عودت تا ۷۲ ساعت به تاخیر می افتد زیرا در حساب های میان بانکی است و هیچ ارتباطی با گره گالری ندارد. در صورتی که وجه به حساب شما برنگردد می بایست با بانک مربوطه تماس بگیرید و مشکل را برطرف نمایید.

۳- قیمت گذاری ها

۱-۳- آیا قیمت محصولات به روز هستند؟

بله، گره گالری همواره در تلاش است تا به صورت روزانه موجودی و قیمت محصولات را اصلاح نماید. با این حال پس از ثبت سفارش، خریداران محترم می توانند نسبت به آخرین موجودی و قیمت، آگاهی کسب کنند.

۲-۳- آیا قیمت محصولات گره گالری نسبت به قیمت همان کالا در بازار ارزان تر است؟

بله، به منظور قیمت گذاری رقابتی و مناسب، گره گالری در تلاش است تا محصولاتش را در کمترین قیمت به دست شما مشتریان گرامی برساند.

۳-۳- آیا پس از ثبت سفارش، امکان تغییر مبلغ ثبت شده وجود دارد؟

خیر، با توجه به بروزرسانی روزانه و اعمال جدیدترین قیمت ها امکان تغییر مبلغ وجود ندارد.

۴-۳- آیا امکان تخفیف روی قیمت های گره گالری وجود دارد؟

با در نظر داشتن این مطلب که گره گالری در تلاش است تا محصولات خود را در پایین ترین قیمت ممکن به دست مشتری برساند لذا قیمت محصولات مقطوع بوده و هیچ گونه تخفیفی لحاظ نخواهد شد.

۴- ارسال و تحویل

۱-۴- آیا می توانم سفارشم را از گره گالری و حضوری تحویل بگیرم؟

در حال حاضر، امکان تحویل گرفتن سفارش به صورت حضوری وجود ندارد.

۲-۴- آیا می توانم زمان تحویل، کالای خود را باز کنم و ببینم؟

بله، مشتریان می بایست پیش از تحویل گرفتن، کالا را به صورت ظاهری بررسی نمایند و در صورتی امضای تحویل را انجام دهند که سفارش سالم و کامل باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر، صفحه شرایط بازگشت یا تعویض کالا را مطالعه فرمائید.

۳-۴- آیا می تواند سفارشی که با حساب کاربری من انجام شده به شخص دیگری تحویل داده شود؟

بله، در صورتی که مشخصات فرد تحویل گیرنده سفارش خود را وارد کنید، یا این که گزینه هدیه انتخاب شده باشد، این امکان وجود دارد که شخص دیگری سفارش را تحویل بگیرد.

۴-۴- از لحظه خرید تا تحویل محصول، چقدر طول می کشد؟

مدت زمان سفارش تا تحویل به دست مشتری، بستگی به مسافت و تعداد محصول سفارش، حداکثر تا ۴۸ ساعت خواهد بود. شما مشتریان عزیز همچنین می توانید تا در زمان ثبت سفارش، بازه زمانی مطلوب خود را انتخاب فرمایید.

۵-۴- هزینه ارسال کالا به عهده چه کسی است؟

برای سفارشات داخلی، خرید های بالاتر از یک میلیون تومان بر عهده گره گالری و برای خرید های کمتر از آن بر عهده مشتری خواهد بود. برای سفارش های خارجی، این موضوع مطابق با شرایط و قیمت های روز محاسبه و اعلام می گردد.

۶-۴- آیا می توانم زمان ارسال سفارش یا آدرس تحویل گیرنده را تغییر بدهم؟

تا قبل از ارسال محصول این قابلیت وجود دارد تا تغییرات خود را از نظر زمان ارسال یا آدرس اعمال فرمائید.

۷-۴- چگونه درخواست خود را برای بازگردانی کالا اطلاع بدهم؟

شما می توانید در اسرع وقت با شماره تلفن گره گالری تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید.

۸-۴- اگر هنگام تحویل سفارش، متوجه آسیب دیدن محصول بشوم، چه باید بکنم؟

اگر از روی ظاهر بسته بندی احتمال آسیب دیدگی باشد، بهتر است پیش از تحویل آن را باز کرده و از سلامت سفارش خود اطمینان حاصل نمایید. چنانچه سفارش شما آسیبی داشت از تحویل گرفتن آن خودداری نموده و صورتجلسه مربوط به آسیب دیدگی سفارش خود را از تحویل دهنده گرفته و مراتب را به گره گالری اطلاع دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط بازگشت یا تعویض کالا مراجعه فرمائید.

۹-۴- اگر پس از تحویل سفارش، متوجه آسیب دیدگی محصول بشوم، می توانم آن را مرجوع کنم؟ تا چه زمانی مهلت دارم؟

اگر سفارش حین ارسال هر گونه آسیبی دیده باشد، گره گالری کالای شما را تعویض کرده و در صورت تمایل شما یا اتمام موجودی، مبلغ کالا و هزینه ارسال را متقبل می شود. فقط محصولات می بایست با بسته بندی اولیه و با برچسب کامل و سالم باشند. هر گونه برچسب، نوشته و علامت گذاری بر روی کارتن یا بسته بندی غیر قابل قبول است و موجب عدم بازگشت محصول می شود. سفارشات تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل مهلت تماس دارند.

۱۰-۴- اگر پس از تحویل سفارش، متوجه مغایرت آن با اطلاعات وب سایت شدم، می توانم آن را مرجوع کنم؟ تا چه زمانی مهلت دارم؟

اگر تفاوت زیادی بین محصول و اطلاعات وب سایت باشد، گره گالری کالای شما را تعویض کرده و در صورت تمایل شما یا اتمام موجودی، مبلغ کالا و هزینه ارسال را متقبل می شود. فقط محصولات می بایست با بسته بندی اولیه و با برچسب کامل و سالم باشند. هر گونه برچسب، نوشته و علامت گذاری بر روی کارتن یا بسته بندی غیر قابل قبول است و موجب عدم بازگشت محصول می شود. مشتریان گرامی می توانند حداکثر تا ۲۴ ساعت این موضوع را گزارش دهند.

۱۱-۴- در صورت مناسب نبودن سایز پوشاک خریداری شده، چه باید بکنم؟

تعویض سایز پوشاک حداکثر به مدت ۶ ساعت پس از تحویل و در صورتی پذیرفته می شود که فقط تست شده باشد. هر گونه آثاری از قبیل لکه، خراش، بوی عطر و هر آنچه که نشان دهد محصول از حالت اولیه خارج شده است موجب عدم بازگشت کالا می شود.

۱۲-۴- در صورتی که فرش خریداری شده آسیب دیده یا مغایرت با اطلاعات سایت داشته باشد، چه باید بکنم؟

بررسی این قبیل محصولات، حتماَ باید در حضور تحویل دهنده مورد بررسی کامل قرار گیرد و در صورت تشخیص هر گونه آسیبی از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید و مراتب را به گره گالری اطلاع دهید. در صورت تحویل گرفتن و مشاهده آسیب دیدگی یا مغایرت با اطلاعات، حداکثر ۲۴ ساعت مهلت دارید تا با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و کالا را مرجوع فرمایید.

۱۳-۴- روند رسیدگی به درخواست بازگردانی کالا چگونه است؟

علت مرجوعی شما توسط کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت تایید مشکل در مورد آسیب دیدگی کالا یا مغایرت کالا با اطلاعات وب سایت، هزینه مربوط به حمل و نقل و هزینه فاکتور توسط گره گالری به مشتری برگردانده می شود.

۵- کدهای تخفیف، طرح های فروش ویژه و شگفت انگیز، و هدایا

۱-۵- آیا می توان از قبل باخبر شد که کدام محصولات در طرح فروش ویژه یا دارای تخفیف قرار می گیرند؟

با در نظر گرفتن محدودیت زمانی موجود، امکان اطلاع رسانی از قبل وجود ندارد اما پس از قرار گرفتن محصول در طرح های مذکور، اگر عضو خبرنامه گره گالری باشید، به شما اطلاع داده خواهد شد.

۲-۵- آیا محدودیت تعداد برای خرید محصولات موجود در طرح های فروش ویژه و دارای تخفیف وجود دارد؟

خیر، تعداد سفارش کالا محدودیتی ندارد. اما با توجه به موجودی هر محصول، تعداد خرید ممکن است در زمان های مختلف با محدودیت هایی روبرو گردد.

۳-۵- اگر در مدت زمان بین ثبت سفارش تا ارسال، محصول خریداری شده در لیست طرح های فروش ویژه و دارای تخفیف قرار بگیرد، آیا تغییری در فاکتور اعمال می شود؟

خیر، اگر سفارش شما فاکتور شده باشد، امکان هیچ گونه اصلاحی وجود ندارد.