فروشگاه صنایع دستی گره گالری٬ مجموعه همواره در تلاش است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. به همین منظور ، قصد داریم  توضیحات کامل در خصوص ثبت محصول، نحوه ارسال و شرایط آن را بیان کنیم ، لذا خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش محصول موردنظرتان، نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید .

ساخت حساب کاربری:

 پس از ورود به وب سایت گره گالری، در قسمت بالا سمت چپ با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آیکون آدمک، لینک ثبت نام / ورود پدیدار می شود ؛ در صورت کلیک کردن بر روی لینک، پنجره مربوط به ثبت نام ظاهر خواهد شد. ستون سمت چپ، مربوط به ثبت نام است. برای ثبت نام نیاز به یک ایمیل و انتخاب یک گذرواژه دارید. پس از تکمیل فرم و ارسال کد فعال سازی، حساب کاربری شما فعال و مراحل ثبت نام تکمیل می گردد.

نحوه خرید محصول:

در این مرحله، شما در ابتدای امر می بایست وارد حساب کاربری خودتان شوید. به منظور جستجوی محصول مورد نظر، مجدداَ در قسمت بالا سمت چپ آیکون ذره بین را انتخاب کرده و پس از کلیک کردن بر روی آن، محصول را جستجو نمایید. همچنین برای محصولات دارای رنگبندی، شما می توانید رنگ مطلوب خود را سفارش دهید. شایان ذکر است که شما می توانید جستجو را بر اساس دسته بندی های کاربردی نیز انجام دهید. محصولات دارای تخفیف نیز در صفحه اصلی نمایش داده می شود. پس از انتخاب محصول، گزینه «افزودن به سبد خرید» را کلیک کنید. در صفحه مربوط به سبد خرید، شما قادر خواهید بود تا تعداد محصول مورد نظرتان را نیز تغییر دهید. همچنین این امکان وجود دارد تا محصولات موجود در سبد خریدتان را اضافه یا حذف نمایید. بعلاوه شما می توانید با انتخاب گزینه هدیه، سفارش خود را به صورت کادو شده برای شخص مورد نظر، ارسال نمایید.

نحوه ثبت سفارش:

پس از نهایی شدن سبد خریدتان در این مرحله نیاز به ورود و تکمیل اطلاعات پستی دارید. خواهشمندیم به منظور پیشگیری از بروز مشکلات مربوط به ارسال و تحویل سفارش، اطلاعات را با نهایت دقت وارد کنید. وارد نمودن شماره تماس، آدرس پستی و کد پستی الزامی است. گره گالری این امکان را به شما می دهد تا نام و آدرس های پستی مختلفی را به منظور تحویل محصول درج نمایید.

روش های پرداخت:

 پس از ثبت سفارش، می بایست نحوه پرداخت سفارش خود را تعیین کنید. به منظور سهولت شما مشتریان گرامی، گره گالری ۲ روش پرداخت آنلاین و واریز به حساب را در نظر گرفته است. سفارش شما پس از تسویه حساب در کوتاه ترین زمان پردازش و آماده ارسال می شود. شایان ذکر است که در صورت پرداخت به روش واریز به حساب، می بایست کد رهگیری خود را از طریق تماس تلفنی یا تلگرام به ما اطلاع دهید.

نحوه و مدت زمان ارسال:

ارسال سفارشات در این مجموعه برای شهر تهران و سایر شهرستان ها امکان پذیر است. ، همچنین مدتهاست سفارشات خارج از کشور را نیز بر عهده دارد . هزینه ارسال سفارش ممکن است در ساعات یا ایام مختلف، همچنین متناسب با ابعاد محصول تغییر کند ؛ نکته حائز اهمیت آن است  که برای سفارش های بالاتر از یک میلیون تومان، هزینه ارسال رایگان می باشد . زمان تحویل محصول نیز بسته به مسافت و تعداد محصول سفارش حداکثر ۴۸ ساعت خواهد بود.

شرایط تحویل:

دریافت سفارش تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر فرد امکان پذیر می باشد. کارت شناسایی باید متعلق به پروفایل شخص سفارش دهنده باشد ؛ در غیر این صورت امکان تحویل به غیر، میسر نبوده مگر آن که توسط شخص سفارش دهنده تعیین گردد که در آن صورت مدرک شناسایی آن فرد، موردنیاز خواهد بود. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده، سفارش مرجوع می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر، صفحه شرایط بازگشت و تعویض کالا را مطالعه فرمائید.