پرسش های متداول

.

1- جنس کالاهای شما از چیست؟

اکثر محصولاتی که در گره گالری عرضه میشود از جنس سرامیک است و در کنار هنر دست سرامیک ، محصولاتی با متریال شیشه ، چوب ، فلز و پارچه هم ارائه میشود.

2- چرا قیمت بعضی کالاها نسبت به بقیه بالاتر است؟

با توجه به هنر دست ایرانی که قابل قیمت گذاری نیست و متریال مصرفی اعم از نوع لعاب و طلای ۱۴ عیاری که در محصولات به کار میرود میزان قیمت آن محصول ارزش گذاری میشود.

3- رنگ و طرح کالاها با شستشو و به مرور زمان از بین میرود؟

نظر به اینکه هنر دست از مواد طبیعی تهیه میشود برای شستشوی آن باید دقت لازم به عمل آید ولی با توجه به اینکه کلیه اجناس عرضه شده در این گالری از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند امکان شستشو به صورت دستی میسر می باشد و کالاهایی که در آن طلا به کار رفته است ترجیحا به صورت دستی شستشو شوند بهتر است.

4- هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه ارسال به وزن و ابعاد کارتن بستگی دارد که از طرف شرکت تیپاکس هزینه ارسال مشخص میشود.

5- پس از ثبت سفارش کالا چند روزه به دستم میرسد؟

ارسال در شهر تهران حداکثر ۲۴ ساعت و در شهرستان حداکثر ۷۲ ساعت.

6- اگر حین ارسال کالا شکسته شود (مشتریان شهرستان) چه اتفاقی می افتد؟

کلیه اقلام ارسالی به خصوص شهرستان با ضمانت ارسال میشود. لازم به ذکر است بسته بندی محصولات با دقت و ظرافت صورت میگیرد و بخش ارسال و مراسلات این مجموعه از نظر کمیت و کیفیت بسته بندی کلیه جوانب را در نظر میگیرد. اگر محصول ارسالی به هر دلیلی قبل از اینکه به دست مشتری برسد آسیب ببیند این مجموعه با هزینه خود مجدد سفارش را ارسال می نماید.

7- قیمت فروش محصولات تکی است؟

کلیه محصولات ارائه شده در این گالری به صورت تکی قیمت گذاری شده است به جز محصولاتی که در عنوان آنها ست یا سرویس ذکر شده باشد.

8- آیا شما در گالری بخش آموزش هم دارید؟

خیر.

9- آیا محصولات شما توسط سازمان مستقل و یا اتحادیه تائید شده است؟

با توجه به اینکه این گالری عضو رسمی اتحادیه فروش صنایع دستی می باشد کلیه اقلام دربازرسی ویژه ای که این اتحادیه در خصوص کالاهای ارائه شده انجام داده است ، تائیدیه های لازم را کسب نموده است.

10- چرا بعضی از محصولات مشابه قیمت متفاوتی دارند؟

در بعضی از محصولات از متریال خارجی استفاده میشود به طور مثال بعضی از رنگ های به کار برده شده به صورت وارداتی در اختیار هنرمندان قرار گرفته است به همین دلیل در قیمت گذاری تفاوت نرخ کاملا منطقی می باشد.

11- آیا فروش شما فقط به صورت آنلاین است؟

فروش در گره گالری هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری می باشد. فروش آنلاین از طریق سایت https://gerehgallery.ir و پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/gerehgallery_handicraft/ امکان پذیر است. جهت خرید حضوری نیز میتوانید به آدرس تهران – اتوبان بابایی شرق – شهرک شهید بهشتی – جنب درمانگاه زیتون – گالری گره مراجعه نمایید.

12- بعد از خرید کالا آیا امکان تعویض و یا مرجوع وجود دارد؟

بله نهایتا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری به هر دلیلی که مورد پسند مخاطب نباشد امکان مرجوع و تعویض وجود دارد.

13- در صورتی که محصول خریداری شده مغایرت با اطلاعات سایت داشته باشد، چه باید بکنم؟

بررسی این قبیل محصولات، حتماَ باید در حضور تحویل دهنده مورد بررسی کامل قرار گیرد و در صورت تشخیص هر گونه آسیبی از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید و مراتب را به گره گالری اطلاع دهید. در صورت تحویل گرفتن و مشاهده مغایرت با اطلاعات، حداکثر ۲۴ ساعت مهلت دارید تا با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و کالا را مرجوع فرمایید.

14- چگونه درخواست خود را برای بازگردانی کالا اطلاع بدهم؟

شما می توانید در اسرع وقت با شماره تلفن گره گالری ( ۰۹۱۲۰۶۰۶۳۴۴ ) تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید.

15- آیا قیمت محصولات و موجودی کالاها در سایت به روز هستند؟

بله، گره گالری همواره در تلاش است تا به صورت روزانه موجودی و قیمت محصولات را اصلاح نماید.

16- آیا امکان تخفیف روی قیمت های گره گالری وجود دارد؟

با در نظر داشتن این مطلب که گره گالری در تلاش است تا محصولات خود را در پایین ترین قیمت ممکن به دست مشتری برساند لذا قیمت محصولات مقطوع بوده و هیچ گونه تخفیفی لحاظ نخواهد شد مگر در زمانیکه کدهای تخفیف در طرح های فروش ویژه ارائه میشود.

17- آیا می توان از قبل باخبر شد که کدام محصولات در طرح فروش ویژه یا دارای تخفیف قرار می گیرند؟

با در نظر گرفتن محدودیت زمانی موجود، امکان اطلاع رسانی از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام وجود دارد و اگر عضو پیج و یا خبرنامه گره گالری باشید، به شما اطلاع داده خواهد شد.